Iskolánk elérhetőségei, térkép, ügyfélfogadási és csengetési rend, fenntartó és alapító adatai. Tovább
A Debreceni Tudományegyetem Református Hittudományi Karának 1917 nyarán történt elvégzése után megkezdhette tanári pályafutását a 1918-19. tanévben a Debreceni Református Kollégium Főgimnáziumának segédtanáraként. Több, mint három évtizedes tanári pályafutása alatt, tanárként ez az időszak lehetett élete legaktívabb szakasza.
A Győri kapu és a József utca sarkán több mint tíz éven át épülő templomot 2010 decemberében vehették birtokba a hívek, ünnepi műsor keretében. Az épület felszerelése azóta is folyamatos. Balajthy József, a Miskolc- Felsővárosi Református Gyülekezet lelkipásztora.
A Miskolc – Felsővárosi Református Gyülekezet 1947-es presbiteri határozata alapján 1948. június 6-án kezdte meg működését a Füzes utcán elhelyezkedő imaházban. 1990. évi politikai rendszerváltást követően, az egyházközség vezetősége a város vezetőségétől telket kért, ahol felépítheti templomát. 1994 tavaszán ajándékozás címén megkapta az egyházközség, a Győri kapu déli oldalán azt a telket amelyen, 1996 tavaszán elkezdődhetett a templom építése.
3531 Miskolc, Győri kapu 23.
OM azonosító: 201 188
Telefon: 46/325-290 20/929-7011
Gazdasági vezető: 107-es mellék
Titkárságvezető: 101-es mellék
Tanügyi ig. h.: 104-es mellék
Ebédigénylés/Lemondás: 101-es mellék
E-mail: bgyrefi@gmail.com
Pénztári nyitva tartás: H-P - 7:45-16:20
Iskolatitkári ügyintézés: H-P - 7:45-16:20
Nyáriszünet alatti ügyintézés rendje: Szerda - 9:00-14:00
Balázs Győző Református Gimnázium, Egységes Művészeti Szakgimnázium és Magyar- Angol Két Tanítási Nyelvű Művészeti Általános Iskola, Alapfokú Művészetoktatási Iskola
Angol név:Balázs Győző Reformed Grammar School, Integrated Secondary Grammer School of Arts and Hungarian - English Bilingual Primary School of Arts, Educational Institute of Elementary Arts
Jogelőd Intézmény:S.P.I.C. Művészeti Líceum
Alapító:Művészetért Programház Alapítvány 3531 Miskolc, Győri kapu 23.
Fenntartó:Miskolc Felsővárosi Református Egyház 3532 Miskolc, Balázs Győző tér 1.
Vezetőség: | Tanított tantárgyak | |
---|---|---|
Balajthy József | Fenntartó képviselője,Intézményi lelkész | |
Sziráki-Szűcs Gábor Péter | Igazgató | Foglalkoztatás I., Testnevelés fakultáció - korcsolya |
Körömi Klára | Oktatási igazgatóhelyettes, Idegen nyelvi munkaközösség-vezető | Angol nyelv, Földrajz angol nyelven, Nyelvvizsgafelkészítés |
Kulikné Farkas Tímea Erika | Vallási igazgatóhelyettes | Hittan |
Kolumbán Gábor | Történelem munkaközösség-vezető | Történelem, Magyar nyelv és irodalom, Állampolgári ismeretek |
Marschalkó Edit | Előadóművészeti munkaközösség-vezető | Színházi tánc, Tánc alapozó - társastánc |
Nagy-Szabó Tünde | Nevelési munkaközösség-vezető | Testnevelés, Testnevelés - lovaglás |
Rudolfné Ráczkevi Márta Olga | Matematika munkaközösség-vezető | Matematika |
Somlai Balázs | Alkotói munkaközösség-vezető | Animációkészítő szakmai gyakorlat - mozgókép, 3D modellező szakmai gyakorlat, Grafikai alkalmazások, alkalmazott grafika - programismeret, Grafika alapozó - videokészítő alapismeretek, Média alapozó - programismeret, Grafika és festészet alapjai, Vizuális alkotó gyakorlatok |
Sziszkosz Vasziliszné | Magyar nyelv és irodalom munkaközösség-vezető | Magyar nyelv és irodalom, Érvelő elemzés |
Jakabné Gál Marianna Ibolya | Belső ellenőrzési csoport vezetője | Magyar nyelv és irodalom; Érvelő elemzés |
Pedagógusok munkaközösségek szerint: | Tanított tantárgyak | |
Matematika munkaközösség: | ||
Garami Zsóka | Matematika, Magyar nyelv és irodalom | |
Mikó Éva | Matematika | |
Pál Éva | Matematika, Fizika | |
Roppantóné Lévay Mária | Matematika | |
Sipekiné Gáspár Julianna | Matematika | |
Veréb Zsolt | Matematika, Testnevelés - korcsolya, Testnevelés - lovaglás | |
Történelem munkaközösség: | ||
Debreczeni István | Diákönkormányzatot segítő tanár | Történelem; Érvelő elemzés |
Poczik Tünde | Történelem, Magyar nyelv és irodalom, Érvelő elemzés, Állampolgári ismeretek | |
Idegen nyelvi munkaközösség: | ||
Flaskó Katalin Ágota | Angol nyelv, Német nyelv | |
Garzsik Eszter | Angol nyelv; Célnyelvi civilizáció; Ének-zene angol nyelven; Környezetismeret angol nyelven | |
Gyuris Gábor | Digitális kultúra angol nyelven; Technika és tervezés; Média alapozó - médiaelmélet; Média művészeti alapismeretek - programismeret | |
Jánosi Gabriella Zsuzsanna | Angol nyelv; Célnyelvi civilizáció; Nyelvvizsga felkészítő | |
Komlóné Brekk Rita | Angol nyelv, Környezetismeret angol nyelven, Technika és tervezés angol nyelven, Vizuális kultúra angol nyelven | |
Nagy Szimonetta | Angol nyelv, Történelem, Történelem angol nyelven, Hon és népismeret | |
Nemes-Molnár Mária Ilona | Angol nyelv, Földrajz, Földrajz angol nyelven, Természettudomány | |
Reményi Katalin Erika | Angol nyelv | |
Scott Benjamin | Angol nyelvi lektor; Foglalkoztatás II - szakmai angol; Nyelvvizsgafelkészítő; Testnevelés fakultáció - kosárlabda | |
Magyar munkaközösség: | ||
Bereczki Erika | Magyar nyelv és irodalom; Dráma | |
Matiscsákné Pocsay Enikő Zsuzsanna | Magyar nyelv és irodalom | |
Szűcs Krisztina Ilona | Magyar nyelv és irodalom, Testnevelés angol nyelven | |
Nevelési munkaközösség: | ||
Csala-Marosvári Zsuzsánna | Fejlesztő pedagógus | |
Csibi Károly | Testnevelés fakultáció-lovaglás | |
Csubák Mónika | Biológia; Kémia; Komplex természettudomány; Matematika felkészülés | |
Doszpoly Gábor | Testnevelés fakultáció-futball | |
Gunda Levente | Testnevelés fakultáció - judo | |
Hulicskó Veronika | Ének-zene, Történelem, Énekkar | |
Jászka Krisztián | Testnevelés fakultáció - muaythai | |
Kis Róbert | Testnevelés fakultáció - úszás | |
Kormány Attila | Egyházi ének | |
Korom Attila Ádám | Hittan | |
Molnár Béla László | Testnevelés fakultáció - asztalitenisz | |
Nagy László Károly | Testnevelés fakultáció - judo | |
Szabó László | Testnevelés fakultáció - úszás | |
Zágonyiné Szarvas Beatrix Klára | Könyvtáros | |
Előadóművészeti munkaközösség: | ||
Duvalovszki Éva | Dráma | |
Feszner Dóra | Előadóművészet - klasszikus balett, Színpadi tánc - balett, Előadóművészeti gyakorlat - képességfejlesztés | |
Maródi Attila | Néptánc | |
Maródi Levente | Néptánc | |
Pallai Zsolt Szabolcs | Előadóművészet - kortárs balett, Moderntánc | |
Szili Vera | Előadóművészeti gyakorlat, Kortárs-moderntánc, Előadóművészet - modern balett, Balettelmélet gyakorlatszerkesztés, Emelésgyakorlat, Dráma | |
Alkotói munkaközösség: | ||
Bátori Péter | Műszaki technikus - fotó és multimédia | |
Béresné Éles Tímea | Művészettörténet | |
Fekete Mária Tünde | Művészetelmélet és ábrázolás - festészet; Képzőművészeti alapozó; Vizuális kultúra | |
Fekete Zoltán | Műszaki technikus- fotó | |
Goschler Tamás Sándor | Művészetelmélet és ábrázolás - festészet; Művészetelmélet és ábrázolás - rajz | |
Juhászné Frigyik Dóra Ilona | Digitális kultúra, Fotó- és multimédia gyakorlat - eseményfotó | |
Károly Tamás István | Műszaki technikus - műsorszóró és audiovizuális technikus | |
Nyitray Viktória Antónia | Festészet | |
Ostorházi Erika | Művészetelmélet és ábrázolás - festészet; Művészetelmélet és ábrázolás - rajz, Művészetelmélet és ábrázolás - művészettörténet, Kortárs szakmai környezet, Vizuális kultúra | |
Pető János | Művészetelmélet és ábrázolás - festészet; Művészetelmélet és ábrázolás - rajz, Tervezés és technológia - anyagismeret, képgrafika; Sakk | |
Sallai Tibor | Művészetelmélet és ábrázolás - rajz, Tervezőgrafikai tervezési gyakorlat - számítógépes illusztráció, Tervezés és technológia - anyagismeret, képgrafika | |
Szabó Gergely | Mozgóképkészítő szakmai ismeretek, Médiaművészeti alapismeretek - mozgóképi animációkészítő, Animációkészítő szakmai gyakorlat, Média alapozó ismeretek, Képzőművészeti alapozó - videokészítő gyakorlat | |
Ujfaludi Natália | Művészetelmélet és ábrázolás - festészet; Művészetelmélet és ábrázolás - rajz, Vizuális kultúra, Tervezőgrafikai tervezési gyakorlat - tipográfia, Tervezőgrafikai tervezési gyakorlat - illusztráció | |
Zubács Dániel | Művészetelmélet és ábrázolás - rajz, Tervezőgrafikai tervezési gyakorlat - számítógépes illusztráció, Grafikai alkalmalzások, Alkalmalzott grafika - programismeret |
A magyar-angol két tanítási nyelvű alapfokú oktatás 1-4. évfolyamain az alapműveltséget elsajátító és ezzel párhuzamosan futó művészeti oktatás biztosítja a gyermekek igényeire, érdeklődésére és képességeire épülő készségek jártasság szintű kialakítását
Általános Iskola Felső tagozat 5-8. évfolyamEzen évfolyamainkon nagy hangsúlyt kap az összefüggéseket feltáró, rendszerező tanulás technika elsajátítása, a logikai kapcsolatok közös felfedezése, a tantárgyi integrációkkal segített eligazodás, megértés. Ezen évfolyamainkon nagy hangsúlyt kap az összefüggéseket feltáró, rendszerező tanulás technika elsajátítása, a logikai kapcsolatok közös felfedezése, a tantárgyi integrációkkal segített eligazodás, megértés.
Szakgimnázium 9-12./13. évfolyamokA középfokú oktatás érettségire épülő évfolyamain művészeti szakmai vizsgára felkészítő szakmai képzés folyik, az alábbiakban részletezett szakmai területeken
GimnáziumEmelt szinten angol és történelem tagozatra járó diákok négy évfolyamon keresztül a két tantárgyból készülnek fel emelt szintű érettségire, illetve állami nyelvvizsgára. A történelem emeltszintű felkészítés társadalomtörténeti követelményeinek elsajátítását segíti a magas óraszám lehetősége mellett a művészettörténeti és vallástörténeti órák beépítés az órarendbe. Emelt szinten angol és matematika tagozatra járó diákok négy évfolyamon keresztül a két tantárgyból készülnek fel emelt szintű érettségire, illetve állami nyelvvizsgára.
GrafikusA munkaterület rövid leírása: Az alkalmazott grafikus olyan vizuális és rajzi kultúrával rendelkező szakember, aki a grafika különböző szakterületein esztétikai és szakmai feladatok igényes megoldására alkalmas. Képes az előzetesen megbeszélt követelmények, elképzelések rögzítése után önállóan elkészíteni a szakmai feladatok tervvázlatait, azok variációit, majd kivitelezni a kész munkát, birtokolva és alkalmazva a szükséges elméleti és szakmai ismereteket. Ismeri a mai kor követelményeinek megfelelő, a kereskedelemmel és az iparral kapcsolatos konkrét megbízások teljesítésének, illetve a kivitelezés szervezésének szakmai kritériumait. Átfogó művészi és művészettörténeti ismeretekkel rendelkezik, ami képessé teszi alkotóművészi feladatok megoldására, tanulmányai folytatására a különböző művészeti főiskolákon, egyetemeken.
Mozgóképi animáció-készítőA képzés célja: A képzés célja, hogy a tanulókkal megismertesse az animációs rajz- és bábfilmek tervezésének és megvalósításának elméletét és gyakorlatát. Továbbá célja, hogy ismertesse azt a társadalmi, kulturális, tudományos és művészeti, valamint technikai, ipari és gazdasági terepet, ahol a termékek és alkotások megvalósulnak és hatnak, azért, hogy a tanulók tanulmányaik befejezése után ebbe tájékozottan és alkotó módon tudjanak bekapcsolódni.
Táncos-Színházi táncosA képzés célja: Olyan elméleti és gyakorlati ismeretek tanítása és gyakoroltatása, amelyek felkészítik a tanulót a táncos szakmai követelmények teljesítésére, képessé teszik a középfokú szakképesítéssel betölthető munkakörök ellátására.